images/stories/bizportraits/IMG_98454.jpg Per Bergfors
Cell: +45 24 24 82 84
Email:
images/stories/bizportraits/IMG_98434.jpg Ric Jakobsen
Cell: +45 22 40 80 52
Email:

Privatlivspolitik

Privatlivspolitik

Dette website benytter cookie-er til at håndtere login, navigation, og anden funktionalitet. Ved at benytte vores website, accepterer du at vi kan gemme denne slags cookie-er på din enhed.

Se EUs Privatlivs Direktiv

Du accepterer ikke cookie-er denne beslutning kan fortrydes.

Du har godkendt at vi kan gemme cookie-er på din enhed. Den beslutning kan annulleres.

Du skal have lyst til ledelse

Der stilles store krav til nutidens og fremtidens ledere. Det er ikke nok at være fagligt dygtig, at arbejde hårdt og være målrettet. En leder skal også evne at forstå hvert enkelt individ i sit team, og hvordan den enkelte medarbejder motiveres. Lederjobbet kræver at man er parat til at sætte sig selv på spil såvel fagligt som socialt.

Det er vigtigt ikke at undervurdere lederens direkte påvirkning af sine medarbejdere, og at forskellen på en god og en dårlig leder, kan have meget stor effekt på, hvor engagerede medarbejderne er og dermed hvor meget de yder. I værste fald kan en dårlig leder være direkte årsag til at virksomheden mister kompetente medarbejdere.

Derfor er ingen investering så vigtig for en organisation, som investeringen i at gøre lederne dygtige. De redskaber fremtidens leders skal mestre er:

Selvforståelse

Gennem forskellige værktøjer og målinger lærer lederen om sig selv og forstår sine styrke, og hvornår han skal sætte dem ind. Når du kender dine værdier og styrker og handler efter dem, vil du som menneske og som leder fremstå som mere ægte og troværdig.

Faglighed

Dine faglige kompetencer er noget, du har udviklet gennem din uddannelse og erfaret fra tidligere job. Du er selv bannerfører for hvordan denne faglighed omsættes og bruges sammen med dine lederkompetencer. Det kræver også faglighed at kunne skabe den rette balance mellem den enkelte medarbejders præstationer og trivsel, at kunne instruere eller vejlede kolleger eller kunder.

Ledelse

Lederen støttes i at være "ambassadør" for organisationens vision og strategi overfor medarbejderne, og i at prioritere sin og teamets indsats i forhold til virksomhedens overordnede mål. Ledelse er først og fremmest at bruge sine faglige og personlige kompetencer til at gå forrest og påtage sig et ansvar - at være en rollemodel og turde vise vejen frem.

Talent Management

Lederen får indsigt i hvordan den enkelte medarbejder motiveres og lærer at bruge en række værktøjer til at hæve sine medarbejderes engagement, og til at udnytte den enkeltes kompetencer optimalt.

Vi har udviklet adskillige ledelsesprogrammer der fokuserer på en operationel tilgang til Talent Management og fokuserer på hvordan man for alle disse roller til at gå op i en større helhed.

Yderligere information kan hentes her "Operationel TalentManagement"